Cliënt- en klanttevredenheid

Wij bieden u onderzoek op maat om inzicht te krijgen in de belevingswereld, wensen en behoeften van klanten. Dankzij deze inzichten die vertaald worden naar concrete verbeterpunten kan uw organisatie de gewenste verbeterslag maken.

Tevreden klanten zijn goud waard voor een organisatie. Mond-op-mond reclame van tevreden klanten werkt vaak beter dan goed bedachte PR-strategieën. Het is daarom van belang om te weten hoe klanten over uw organisatie denken.

Klanttevredenheid komt niet vanzelf, u moet hard werken om iedere dag opnieuw te voldoen aan de wensen en behoeften van klanten. Door middel van klanttevredenheidsonderzoek krijgt u inzicht in de kwaliteiten en aandachtspunten van uw organisatie door de ogen van uw klant. Daarnaast kunt u dankzij inzicht in de wensen en behoeften van klanten uw klanten steeds weer positief verrassen.

Een greep uit de onderzoeken die wij voor verschillende organisaties uitvoeren:

Terug naar onze expertisegebieden